Okej det som var bra med festivalen:

NAVID MODIRI OCH GUDARNA!!! Alltså om jag inte har älskat de tillräckligt innan så måste jag ju säga att jag verkligen avgudar dessa pojkar!:D Deras konsert var hur bra som helst! Och det var hur många som helst som såg de dessutom. Tror det kan ha varit runt 1000 pers! Tänkt att jag såg de för ca 3 år sedan då det bara var ett 30-tal personer i publeken. Vilken utveckling! Navid påstod även att detta var det bästa giget hittils för de och det skulle jag nog tro var sant;P Helt jävla underbart var det:D

Suddig bild= Bra röj!

Kommentarer
Postat av: Krin

Om jag skulle dö, skulle jag göra det med stil!

2009-06-29 @ 22:33:20
Postat av: Malin

Om jag ska dö ska jag sitta på en vit häst med en bombväst, rida ner för avenyn med en spikklubba och banka skiten ur de som skit ska bankas ut!



De körde den och det var fett!:D

2009-06-30 @ 14:35:17
URL: http://babymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0