Nu vart praktiken slut. (18/6)

Att bo två månader i Malmö har varit en spännande upplevelse!

* Vi har fått parkeringsböter tre gånger
* Vi har svorit över trafiken i allmänhet. Rödljus till fördärvelse!
* Vi har jobbat gratis och LÅNGA pass (ca 12-14 timmar varje dag)
* Vi har lärt oss hitta någorlunda i Malmö och runt om i skåneland.
* Vi har lärt oss koka kaffe, fixa fika, lunch, middag och köra ärenden. Jag är numera "Coffe master of dome";P

Men framför allt så har vi fått vara med om en otrolig sak. Dvs inspelningen av Anders och Måns nya drama/komedi-serie "Succé duon" som kommer visas på Svt i höst. Det har varit både ris och ros, med hårda dagar och en del stress men det finns nog inga skönare människor än just Anders och Måns! De är helt outstanding! Supertrevliga, superproffsiga och superROLIGA:D Verkligen helt underbara.

Det roligaste med alltihop har ju varit då att få se hur en riktig filminspelning går till och träffa härliga och spännande människor+kändisar:P. Vi har fått se och lära oss vad alla i teamet har för roll och hur viktigt det är att alla verkligen är där och gör sitt bästa för att allt ska gå så smidigt som möjligt. Sanne (scenografen) var en av de som imponerade mig mest. Hon var så himla duktig på det hon gjorde. Hon hade hand om hur bilden såg ut. Dvs all rekvisita och hur det skulle se ut. Hon byggde upp ett helt badrum till en scen t.ex. Riktigt bra jobbat!:) Den scenen kommer btw vara sjukt rolig. Men mer kommer jag inte avslöja;P

På avslutningsfesten fick jag och Carro ett jättefint tack-tal av producenten, samt biobiljetter och en flaska bubbel;P

Kommentarer
Postat av: Krin

Jag är stolt över dig Malin!

2009-06-29 @ 22:31:26
Postat av: Malin

Tack snyggo!

2009-06-30 @ 14:32:53
URL: http://babymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0