Monark X

Mitt band spelade även på Peace and love. Det var ju lite fett:P Vi spelade i ett öl-tält där vakten hade klockat ca 2000 pers. Dock så var det folk som satt och tog det lugnt en bit ifrån scenen men vi hade iaf våra vänner som ett härligt stöd:D Tack ni är bäst! Jag hälsade till mitt camp ("Camp hate") och körde ett privat solo för några kände och för två främmande personer som jättegärna ville höra ett saxsolo när vår spelning var över;P

Övriga band som jag såg var:

Volbeat- Grym sångare och trummis! Fast kanske lite tråkiga att kolla på men de lät ju som de ska om inte bättre:)
Hoffmaestro Chraa- Var bra men jag tappade bort Malle och Linda. Lite för stor scen för de också tycker jag. Inte samma röjiga känsla som Navid.
Mötley crue- Svinbra live! Sjuk energi från gubbarna:P
Laleh- Inget större fan men hon har ju en vass pipa.
Evergrey- Inget större fan heller men de var helt ok. Bra sångare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0