On the radio!

Nu har jag precis ätit frukost. Satt och mumsade framför radion till ett mycket underhållande program på P3 (morgonpasset). Det var så roligt att jag skrattade och fnissade högt i min ensamet. Som gäst i studion var Anna Blomberg (skådis från bl.a Kvarteret Skatan) och en utav programledarna var Hanna Hellquist. Hannas nisch är att utsätta sig själv och andra för pinsamma situationer och hon lyckades rätt rejält idag:P De snackade lite om att ta hem pojkvänner till familjemiddagar och utsätta de för något pinsamt och då sa Hanna att hon brukade säga till sin mamma att hennes kille tyckte att mamman hade snygga bröst eller något liknande. Då sa Anna att hon aldrig skulle våga säga något sånt till sin egen mamma kanske för att hon skulle tycka det va jobbigt eller för att hon skulle tro något konstigt om sin dotter. 

DÅ sa Hanna: "jag hade ju inte sagt nej om min mamma hade velat något med mig. Man gör ju vad som helst för de man älskar. Så om hon hade velat så hade jag INTE sagt nej". Sen blev det så klart sjukt pinsamt i studion. Folk försökte byta samtalsämne och kom igång igen med att prata om Annas barn som precis hade börjat på dagis och att fröknarna kunde ringa henne om sonen blev för orolig. Då började Hanna prata om sin uppväxt. Att hennes mamma var dagisfröken och att hon hade blivit ammad till hon var 2 år, haft mamman som dagisfröken till hon var 7 år och sovit i sin mammas säng till hon var 12 år. Då tillade Anna: "Och så vill du ha sex med din mamma!" Då sa Hanna igen "ja jag hade ju inte sagt nej om hon ville"... 

Sen räddade de den pinsamma situationen med att spela en låt.

Hahahahaha om jag dog när jag hörde detta! Sjuk människa är hon!!!:D Sjukt roligt!!     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0